Stay with me

Jag vet inte varför jag startar nya bloggar hela tiden. Det känns som att den här bloggen är min 100 000:e. Fast när jag tänker efter är det nog bara sjätte eller sjunde. Så går det när man är född med en sjukdom som kallas för missnöje. Diagnosen är att man aldrig är helt nöjd och att man aldrig kan bestäma sig för vad man vill ha eller vad man ska göra för att man är rädd för att bli missnöjd. Det är en ganska påfrestande sjukdom. Det finns egentligeningen medicin förutom mycket pengar. Med dessa kan man köpa sig saker så att man känner sig nöjd för stunden. Man får köpa saker i varje stund för att känna sig nöjd varje stund. 

Nu har jag turen att inte ha en så allvarlig släng av denna sjukdom. Jag är nöjd med många saker i mitt liv utom just pengarna. Men är man tonåring som saknar förmåga att kunna lägga pengar på hög så kanske man får skylla sig själv lite. Men bara lite.

Namnet idiotimode kom jag faktiskt på i morses när jag vaknade. Någon utav gångerna jag vaknade. Igår fick jag lära mig något nyttigt. Om man är sedd som som en idiot och det är vad som krävs för att få gå sin egen väg så är det värt det. Det var en mycket klok och fin människa som berättade det för mig och det ska jag leva på.

Jag kan ingenting om mode, men jag tycker att det är förbannat kul med kläder och allt sånt där. Jag brukar bli lite avundsjuk på modebloggare. Dom hittar alltid så väldigt snygga kläder och accessoarer. Jag kan sitta och läsa modebloggar hur länge som helst. 
Sån är jag.
 
Ialla fall så är ni välkomna till mitt liv.
Stay with me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0