Har du tusen frågor får du tusen svar



Min nya älskade babe som fick följa med mig hem från Gotland. Kostade cirkus 300 kr, 299 tror jag till och med att det var.
Detta skulle man kunna kalla ödet fångat på bild. Jag och Stina gick förbi en butik på adelsgatan i Visby och tänkte egentligen inte gå in. Stina är min barndoms vän som jag brukar se mig omkring i världen tillsammans med. Vi brukar även gå på massa konserter ihop.
Hur som helst så fladdrade det till ett blommigt linne utanför butiken. Jag tyckte att det var jättefint så vi gick in. Och då hittade jag min älskade väska med grabbarna från Led Zeppelin på.


Butiken heter Tiara och ligger som sagt på adelsgatan i Visby. Hon som stod i kassan var jättetrevlig! Dom hade massa olika väskor, sketsnygga! Helt klart värt ett besök om ni åker till Gotland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0